Sokat hallja az ember mostanság, hogy "igen, igen, vége a Robert Parker korszaknak...". Vagy azt, hogy "Le Robert Parkerrel!".
Így vagy úgy, a valóság egyelőre teljesen más: Parker filozófiája él és virul, az általa magasra pontozott vagy - mondjuk ki őszintén és piacosan - magasra pozícionált borok pedig árszegmenstől függetlenül továbbra is blockbuster-ek. A jelenség súlyos szinten begyűrűzött Európába is. Ezt bizonyítja az alábbi fotó, amelyen az egyik legnagyobb holland borbolthálózat, a Gall&Gall hirdetése látható:
Khm... ebből a szövegből is jól látható: Robert Parker védjegyként kommunikált márkanév lett. Megnyugtató, hogy talán nem az európai fogyasztókat nézik teljesen hölyének, hanem az Európába látogató amerikaiakat (a hirdetés egy amsterdami szálloda city guide-jában olvasható).
Jottányit intelligensebb módon megüzenve, már hazánkban is vásárolható Robert Parker. A következő szöveg a Bortársaság legfrissebb hírlevelében olvasható:
A pálya széléről jegyzem meg, érdemes egy pillantást vetni az árra is...
Mondanak tehát bármit az európai szakemberek, Parkernek nem fogyott el a regimentje. Ugyanis a szóban forgó kérdés a fogyasztók szintjén dől el. Európában is.
Who the f**ck is Robert Parker? Klikk ide.
2007. november 12., hétfő
Robert Parker azt üzente...
Bejegyezte:
Rix
dátum:
8:29
Címkék: bortársasag, gall and gall, parker
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése